Hassu setä ja täti alkoivat laittaa nukkumaan. Päättelin, että kotiin ei siis ainakaan ihan heti lähdetä. No, kyllä minä vähän aikaa pärjään omillanikin.
Ennen nukkumaanmenoa setä lähti ulos. Takaisin tullessa hänellä oli mukana toinen koira! Rontiksi

966974.jpg Tutkailemassa uutta kotia

kutsuivat. Ei tuo kyllä ole yhtään minun tai muiden sisarusten näköinen. Mutta kyllä se koira ihan varmasti oli! Vähän pelotti, kun en tuosta voinut olla varma, söisikö se minut yhdellä suupalalla.. Se kävi kuitenkin vain nuuhkimassa minut, ja lähti syömään. Höh. Vaikka toisaalta hyvä, nyt sillä on vatsa täysi, eikä varmasti jaksa enää minua syödä. 
Pian Rontti sai kuitenkin syötyä, ja tuli uudelleen tutustumaan. Nyt ei enää pelottanutkaan niin paljoa, vaan yritin minäkin tutustella. Täti sanoi, että Rontti on minun uusi isoveli. Ei tuo kyllä näytä samalta kuin meidän perhe. Ja se on paljon isompikin. No, siksi kai se onkin isoveli. Ihan hauska kaveri kuitenkin, ja tuo kovasti turvaa, kun nyt en enää ole yksin noiden hassujen ihmisten kanssa ihan  oudossa paikassa. Rontti esitteli paikkoja, ja hyväksyi minut ihan täysin. Huippua! Ensimmäinen uusi kaverini!

Rontin kanssa laitettiin sitten illalla nukkumaan. Huomattavasti mukavampaa nyt, kun on toinen koirakaveri. Nuo hassut ihmiset kun eivät kovin hyvin puhu koiraa, ja minä ihan aina ymmärrä mitä ne haluaa..